Rodzinny sedan za niecałe 40 tysięcy, Citroen C-Elysee

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #76
    cholera, podjadę dzisiaj tego rapida oblukać w końcu
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • perfex
      L&K
      • 2005
      • 1117

      #77
      Zamieszczone przez szkoda
      cholera, podjadę dzisiaj tego rapida oblukać w końcu
      Nie dotykałem na żywo ani Rapida ani C-Elize ale... konkrety wyglądają tak:
      Najtańsze auta z klimą:
      Rapid 1.2 Active + 4000 za pakiet z klimą - rabat obowiązkowy = 47860zł.
      C-Elysse 1.2 Attraction + 4000 za klimę = 43900zł.

      Silniki podobne - z tym, że w Skodzie to "słynny" 3 cylindrowy HTP :szeroki_usmiech oraz podana cena nie uwzględnia żadnego rabatu na Citroena (a wiadomo, że nie da się kupić Citroena bez rabatu :lol

      Najtańsze auta z klimą i dieslem:
      Rapid 1.6 TDI 105km Active + 4000 klima - rabat obowiązkowy = 62860zł
      C-Elysse 1.6HDI 92km Attraction + 4000 klima = 53900zł.

      Silniki porównywalne, Rapida chyba lepszy bo mocniejszy Ale różnica w cenie powala.
      Wyposażenia nie chce mi się szczegółowo porównywać, ale obawiam się że Citroen ma znacznie bogatsze..
      Pozdrawiam
      perfex

      Octavia HTP

      Komentarz

      • Arundill
        Rider
        • 2012
        • 321

        #78
        Zamieszczone przez perfex
        Zamieszczone przez szkoda
        cholera, podjadę dzisiaj tego rapida oblukać w końcu
        Nie dotykałem na żywo ani Rapida ani C-Elize ale... konkrety wyglądają tak:
        Najtańsze auta z klimą:
        Rapid 1.2 Active + 4000 za pakiet z klimą - rabat obowiązkowy = 47860zł.
        C-Elysse 1.2 Attraction + 4000 za klimę = 43900zł.

        Silniki podobne - z tym, że w Skodzie to "słynny" 3 cylindrowy HTP :szeroki_usmiech oraz podana cena nie uwzględnia żadnego rabatu na Citroena (a wiadomo, że nie da się kupić Citroena bez rabatu :lol

        Najtańsze auta z klimą i dieslem:
        Rapid 1.6 TDI 105km Active + 4000 klima - rabat obowiązkowy = 62860zł
        C-Elysse 1.6HDI 92km Attraction + 4000 klima = 53900zł.

        Silniki porównywalne, Rapida chyba lepszy bo mocniejszy Ale różnica w cenie powala.
        Wyposażenia nie chce mi się szczegółowo porównywać, ale obawiam się że Citroen ma znacznie bogatsze..
        No no za dizla prawie 10 tys różnicy fju fju. Tu faktycznie "cytrynka" może trochę zwojować Polski rynek

        Komentarz

        • ruwado
          RS
          • 2009
          • 14885
          • Octavia IV (NX3)

          #79
          W Polsce wszystko ma szansę zawojować rynek, jak będzie tanie i bedzie sedanem - nawet małym. To dla biednego Polaka namiastka limuzyny. Niestety poziom zamożności dyktuje pewne zachowania. A każdy samochód (za wyjątkiem np. takich jak nasze Octavki) typu hatchback, jest mniej pakowny niż limuzyna, chociaz bardziej praktyczny (złożenie tylnej kanapy). Ale statystyczny Polak nie ma małego hatchbacka - do miasta i dużej limuzyny na dalsze wyjazdy. Ma JEDEN samochód i on musi byc pakowny. A limuzyna taka jest, chociaż mniej funkcjonalna. Dlatego dla mnie najbardziej wartościowe są autka takie jak: moja Octavka :szeroki_usmiech, Laguny hatchbacki, starsze Cariny hatchback, Xsary itp.
          pozdrawiam - Darek

          Komentarz

          • r2r
            RS
            • 2008
            • 4720
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #80
            Wczoraj stałem dłuższą chwilę przy 301, a więc bracie Citroena.
            Auto może nie szczególnie urodne, wręcz powiedziałbym że nieco pozbawione jakiegoś głębszego charakteru, niezbyt masywne, choć też nie tak żenujące jak jakaś Siena. Jak wózek dla mniej wymagających pewnie się przyjmie, choć mało tego na drogach jak na razie.
            Artur

            Komentarz

            Pracuję...